Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно работа на мотора.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно работа на мотора.

    Значи както знаете колата е от подписа ми. Та чуденките ми са две:

    1. При чукване рязко на газта имам едно замисляне от 1 секунда някъде. Първо се чува как засмуква въздух и тогава оборотите се качват. Въпреки, че на всички такива мотори които съм виждал работят по съшия начин ми се струва, че не би трябвало да е така. Или е нормално?

    2. При съшото чукване рязко и махане на крака от педала след като се форсира на края от суспуха се чува пукане. С нови свещи съм. Другия месец ще сменя и кабелите. Всичко друго работи напълно изправно, по показания на диагностичния софтуер. (това пукане го има само на загрял мотор).

    Да отбележа, че ангренажа е презацепван 2 пъти, поради смяна на водна помпа и вариатор. И преди и след това пукането си го има. всъщност тези два проблема си ги има от как купих колата. Сменил съм много неща по нея. Подобрения след смяната много, но точно тези два не мърдат.

    ЕДИТ: 3 чипа смених. Последния като че ли най-добре се държи, но пукането не се влияеше от тях. Това много ми прилича на запалване на неизгоряло гориво в ауспуха, но пък свешите ми са бели...

    Ако някой има идея да помогне, че вече се предавам.
    Last edited by oem; d.m.y г., 00:31.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Това със засмукването си е напълно нормално..... Не съм видял и чул пълна инжекция да не прави така....

    А това със пукането го имат моята и на crashtest също. И двете коли са със нови ламбда , дебитомер , темп.датчик..... и т.н. Така че взимайки предвид че чипа дава предварение за мен това си е нормално....
    Last edited by XaBu4ko; d.m.y г., 06:50.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
      Това със засмукването си е напълно нормално..... Не съм видял и чул пълна инжекция да не прави така....

      А това със пукането го имат моята и на crashtest също. И двете коли са със нови ламбда , дебитомер , темп.датчик..... и т.н. Така че взимайки предвид че чипа дава предварение за мен това си е нормално....
      Ами при мен пукането не се сещам преди чипа дали го имаше. Ама немога да разбера друго. На Фиат Барчета мотора е същия като на алфата само че е с 4 свещи и друг блок за упралвнение. И има много по-голяма рязкост при подаване на газ. Не дава да бутнеш газта с пръст. Оборотите скачак като луди. И на други мотори също фиатски така пъргаво работят. Тия Алфи що са такива не ги знам. Но явно е нормално при Алфата. И аз не съм виждал друга която да работи по-добре, но като ме гложди да питам и питах

      Все пак ще се радвам и на други мнения.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        И при мен става така..първо чувам как засмуква въздух и след това се форсира...Сигурни ли сте, че това е нормално. Не е така директен педала на газта...., както да речем на един новичък Хюндай и30. 1.6 ..(имам база за сравнение с него)
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Аз имах такова като слагам кофти дебитомер - ако му имате вяра ОК - просто казвам че при мен ставаше така от това, и съм абсолютно сигурен за това, щото преди около седмица пак сложих за тест стария дебитом за да видя какви отчитания дава през Алфадиаг кофти дебитом, и отново същото замисляне се появи - двг не реагираше веднага на подадената газ......
          Ся не твърдя че съм прав, просто ви казвам, не е нужно да ме убеждавате че са ви нови дебитом - вярвам ви.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            от скоро се занимавам с алфите на приятели и имам доста време за диагностика.установих че тези ефекти се получават при неработеща една бобина.с кодочетци повредата не се хваша ! само с матор тестер! описвах проблема в друга тема!там има и едно просто устройство за проверка на работата им.а за пукането отзад при рязко отнемане на газта проверете клапаните!хидравлични са и не се усеща да "чукат" на при рязкото затваряне на дросела при високи обороти се получава обратно засмукване на чист въздух /припокриване на клапаните/ и от там това пукане. ако пука в началото /близо до двиг./ проблемът е друг.но мисля проблемът е в бобините и непълнто изгаряне на сместа.остава!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
              от скоро се занимавам с алфите на приятели и имам доста време за диагностика.установих че тези ефекти се получават при неработеща една бобина.с кодочетци повредата не се хваша ! само с матор тестер! описвах проблема в друга тема!там има и едно просто устройство за проверка на работата им.а за пукането отзад при рязко отнемане на газта проверете клапаните!хидравлични са и не се усеща да "чукат" на при рязкото затваряне на дросела при високи обороти се получава обратно засмукване на чист въздух /припокриване на клапаните/ и от там това пукане. ако пука в началото /близо до двиг./ проблемът е друг.но мисля проблемът е в бобините и непълнто изгаряне на сместа.остава!
              Моите бубини ги мерихме с осцилоскоп и четирите на графиката са еднакви. Линията е права по вертикалата и няма влошена работа.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първо добре дошъл отново.Ти май твойта ще я строшиш преди колегата ФЕРАРИСТ.
                Сега сериозно,и аз като я взех имах това зачудване при подаване на пълна газ и мисля че изчезна при смяната на дебитомера.Ти сигуренли си в направата на този ЧИП,че ако не е читав пукането в аспуха ще ти е най-малкия проблем.Според мен е най-добре да си върнеш стария софт на компа и да пробваш.Успех.
                Alfa Mito 1.4
                156 2.0 155 ex
                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                  Първо добре дошъл отново.Ти май твойта ще я строшиш преди колегата ФЕРАРИСТ.
                  Сега сериозно,и аз като я взех имах това зачудване при подаване на пълна газ и мисля че изчезна при смяната на дебитомера.Ти сигуренли си в направата на този ЧИП,че ако не е читав пукането в аспуха ще ти е най-малкия проблем.Според мен е най-добре да си върнеш стария софт на компа и да пробваш.Успех.
                  Оооо колега. В грешка си. Аз моята кола най-малко я ръчкам. Първо чуждите ръчкам

                  Сега и аз сериозно. Дебитомера ми е нов. Имам и още един. И с него е така. А пукането като се замисля е от преди да сменя ламбдата, а това беше много преди чипа. А и 3 чипа смених и последниа е истиснки. От Аутоделта си го поръчах. С него колата е най-добре. А ако не си запознат на 1.8 оригиналния софт не може да се свали. Чипваш и оставаш с чипа за винаги. И никъде го няма. Аутоделта имаха оригинални, но за моята версия на ЕКУ-то нямаха оригинален. Не че ми трябва де.

                  Но тези проблеми не са от чипа 100%. Свещите иначе са белички, което говори за добра горивна смес. И това пукане не е винаги. Кокато изфорсирам 5, 6 пъти и след това вече го няма. Ако ч изгася както е загряла и запаля след 15 - 20 мин. Тогава пак пука и пак след 5, 6 пъти подаване на рязко газ спира да пука. В съшевремено докато пука от ауспуха излиза вода (конденз). То не е пукане баш ами едни приплюване.

                  То всъщност като се замисля е напълно възможно кондезна да е причината на пукането/приплюването.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 12:59.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    голямо мислене пада...... само че са да припуква трябва да имаш някава детонация а едва ли конденза прави детонации. по скоро имаш ненавременно палене в някой от цилиндрите при студен двигател.
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                      голямо мислене пада...... само че са да припуква трябва да имаш някава детонация а едва ли конденза прави детонации. по скоро имаш ненавременно палене в някой от цилиндрите при студен двигател.
                      Колега извинявай, но сигурно не си прочел вниманително първия ми пост. Това приплюване го има само на загрял мотор. Студена, тя държи високи обороти и като я форсирам рязко не се чува никакво приплюване. Колата иначе върви много стабилно и прилично, разхода е 11 до 12/100.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        За това пукане и аз го чувам на моята, сега без катализатор е по-силно, но мен ме кефи, малко на WRC минава, хаха и на други подобни двигатели съм го чувал, също и на фиат браво ли беше такова с 3 врати, аз казвам: Нормално за Алфа
                        sigpic
                        ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                        0889 636 093

                        Comment


                        • #13
                          1. Още 155-цата ми имаше леко замисляне като подам газзззз. Тогава много се стреснах и започнах да разпитвам наляво надясно.... всички ми казаха че е нормално.... А когато съседа си купи чисто ново AVEO ... се оказа че и то прави така....

                          2. Пукането може да се дължи на отварянето на вариатора при празен ход.... Замисляли ли сте се за това... Защото като се отвори вариатора се обогатява сместа...... а като не си в движение ( демеК двигателя не е натоварен ) Изгарянето би трябвало да е малко по-различно.........
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                            Първо добре дошъл отново.Ти май твойта ще я строшиш преди колегата ФЕРАРИСТ.
                            Сега сериозно,и аз като я взех имах това зачудване при подаване на пълна газ и мисля че изчезна при смяната на дебитомера..
                            Айде ся, виж че и ти имаш същото мнение.....иначе аз съм така - взема си кола, две години кораво около, под, над, и отстрани и се мотам, после още 2 години не пипам нищо, поради простата причина че всичко тиктака......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              OEM разгледай си бубините с лупа дали нямат пукнатини ако имат пукнатини по повърхността това може да доведе до загуба или разсейване на искрата към свещите
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X